תהליך הלמידה כלל מספר שלבים:

  1. הקניית מושגי יסוד הקשורים בנושא השכונה, לכל ילדי הכתה (מהי שכונה, קהילה, ציבור, מקום ציבורי/פרטי…).
  2. אתרים בשכונה – בנייה משותפת של תבחינים על אתרים.
  3. חלוקה לקבוצות – כל קבוצה התמחתה וחקרה אתר בשכונה.
  4. התלמידים במסגרת קבוצתית, בליווי מורה מנחה, שאלו שאלות על האתר שבחרו, אספו מידע ממקורות שונים: כתובים, אנושיים ותצפיות והפכו למומחים בתחומם.
  5. השלב הבא היה לרכז את כל המידע שאספנו, להפריד בין העיקר לתפל ולסכם הכל לכדי סרטון מידעי.
  6. בסרטון הילדים ספרו על שלמדו ועל התהליך שעברו. כל ילד מתאר חלק מהלמידה, וביחד, כל הילדים מרכיבים את הפסיפס המלא.
  7. הסרטון היה חלק ממשחק הסיכום – Treasure HIT, חפשו את המטמון.

תודה למחנכות הכיתות נירית ואילנית ולמורים שהצטרפו להנחיית הקבוצות רעיה, הרב שמואל, רעות, אפרת ותודה ללבנה רכזת התוכנית בבית הספר. לתמונות…           לסרטונים…

כניסה למערכת
שינוי גודל גופנים
ניגודיות